середа, 20 травня 2009 р.

Похід Кримськими горами

Для кожної людини відпочинок сприймається по різному - одним цікаво цілими днями сидіти вдома, інші полюбляють прогулянки містом, а є такі кого приваблює активний і навіть екстремальний відпочинок. Там само і у дітей Отчого Дому.

Тому вже третій рік поспіль діти їздять у похід в гори. І ця весна не стала виключенням. В рамках дитячого оздоровчого центру "Надія Пілігрима" разом із командою із церкви "Спасіння" спільними зусиллями було організовано цікавий та незабутній похід Кримськими горами. Маршрут пролягав з Долини привидів, що у підніжжі гори Джимерджи (1240 м.) з ночівлею біля водоспаду Джурла та закінчився на водоспаді Джур-Джур. Всього було 5 ночівель у горах.

Не дивлячись на туманну та прохолодну погоду на початку, ніхто з дітей на втратив бадьорості духу та всі були готові йти далі в гори. В поході під керівництвом досвідчених керівників діти вчились ставити палатки, палити багаття, облаштовувати табір та готувати в польових умовах. Більше за все дітям запам’яталось купання в гірських водоспадах та ночівля в палатках під спів птахів. В команді було 10 дітей для більшості з яких це вже не перший похід, всі вони повернулись сповнені нових вражень і тепер з нетерпінням будуть чекати нової можливості побачити мальовничі гірські пейзажі.

Висловлюємо щиру подяку Леоніду Валерійовичу за допомогу у співпраці та організації та команді з церкви "Спасіння" за приємну компанію!

"Я думаю, що такі походи варто влаштовувати частіше для зміцнення дружніх відносин" Міша

"Дякуючи цьому походу я знайшов більше друзів, і побачив прекрасні Божі творіння" Владік

"..особливо мені сподобалось та команда, яка їхала в цей похід. Я навіть не очікував, що буде так круто. Я дякую що мені дали таку можливість побувати у таких чудових місцях" Сергій

"… коли ми піднялись на гору Димерджи, і побачили три лошаки, що паслись я була в шоці! Я подумала оце справжні мустанги! Ще мене дуже вразило, як ми спостерігали за орлом, що парив в небесах!!! Взагалі похід був класний! Треба повторити!" Аня

Немає коментарів: